Reklama

środa, 14 września 2011

Jakość czy ilość ?

Witam,
Te odwieczne pytanie, jeszcze po dziś dzień można spotkać w wielu miejscach, nawet i w życiu realnym.
Co wybrać Jakość czy ilość ?
Według mnie wybierając jakość czy też ilość można zarobić. Wszystko tutaj zależy od tego co chcemy osiągnąć. Czy chcemy rozwinąć np. 2 serwisy i czerpać na nich dość duże zyski, czy chcemy stworzyć 20 serwisów (małych), dających (mizerny) zysk.

I tutaj każdy wybierze to co mu  odpowiada, Ja wybieram Jakość, ponieważ nie mógł bym patrzeć na stronę która nie byłaby wykończona...
Wpis ten powstał, ponieważ na swojej pierwszej stronie zauważyłem znaczny spadek, spowodowany moim zaniedbaniem. Troszkę Mi szkoda, że taka strona została sama na jakiś czas, kiedy to zajmowałem się tworzeniem nowej strony...

Właśnie w tym momencie postanawiam to zmienić...  Zaprzestaje wszelkich prac nad nowymi stronami, mimo, że domeny zostały już wykupione. Podobnie jak sam hosting (o którym napiszę w kolejnym wpisie).
Teraz zajmę, się aktualizacją i odświeżeniem pierwszej strony, znalazłem kilka błędów, które muszę naprawić, chodzi tu o prawidłowe funkcjonowanie skryptu.  Po tych działaniach, zajmę się dopiero tworzeniem nowych stron. Będę to robił po kolei, powoli, by każda strona była w pełni zoptymalizowana i gotowa do zarobków.

Jeżeli chodzi o blog to po prawej stronie w rubryce portfel, dodałem Ogólne saldo, saldo zainwestowane w poszczególne rzeczy (Gdyż po połączeniu 2 blogów, będę tutaj także prezentował inne formy zarobku), ilość stron, Oraz szacunkowy czas pracy nad projektami.
Jeżeli ktoś z czytelników ma jakiekolwiek propozycje, zapraszam do wypisywania ich w komentarzach.

1 komentarz:

Reklama