Reklama

czwartek, 5 stycznia 2012

Indeksowanie wpisów

Zwykłe dodanie strony do katalogu od razy nie oddaje swojej mocy naszej stronie. Nie robiąc nic link może nie zostać dodany, ma to miejsce dlatego, że bot google może nie odwiedzić tego miejsca. W tym celu musimy troszkę mu w tym pomóc :) Indesowanie wpisów czyli wysłanie bota do miejsca gdzie umieszczona jest nasza strona i tym samym pojawienie się jego w wyszukiwarce google.


1. Pierwszą metodą indeksowania wpisów jest pingowanie.

Polega to na wysłaniu komunikatu, do różnych stron, że powstała nowa treść, którą bot google powinien odwiedzić. Pingować warto nasze strony, czy też blogi gdzie pojawia się nowy wpis.

Do tego celu polecam  Ping SEO Master 1.0.0, program do automatycznego pingowania.
Strona projektu : http://pingseomaster.hot.net.pl/
Na stronie można się dowiedzieć o funkcjach programu, np. sprawdzanie czy strona nasza jest w danym katalogu. Sprawdziłem tutaj czy jest jeszcze moja strona w katalogach, które zamówiłem na allegro, niestety nie ma ani jednego.... Więc trzeba uważać na pseudo pozycjonerów na allegro.
Koszt około 95 zł, chodź widziałem promocję za 90 i w pakiecie były także inne programy.

Teraz coś z darmowych, to polecam znaleźć i ściągnąć : Ping Syndk8′s Mass Ping Tool , SB Pinger lub Ping Machine.
Działają podobnie, może nie są aż tak rozbudowane, ale można z nimi śmiało działać.

To w skrócie o pingowaniu, bardzo polecam tą metodę, dlatego, że jest skuteczna...

2. Drugą metodą indeksowania strony jest umieszczenie linka, czy też linków z katalogów w tzw. SWL, czyli w systemie wymiany linków. Tych serwisów jest klika, poniżej podany jest jeden, lecz napiszę o nich osobny wpis niebawem.

Serwis : http://www.e-weblink.com

Dzięki swl można umieszczać linki na innych stronach, zawsze jest to dodatkow forma zdobycia linków, lub indeksacji. W dużym skrocie, zapisujemy się do serwisu, zakupujemy punkty np na forum, ceny są bardzo różne... Dodajemy link do naszej strony, lub link do podlinkowania wpisu i dajemy do niej punkty, w ten sposób link zostanie umieszczony na innych stronach.

Polecam wejść stronę i przeczytać jakie są zalety tego.
Ja osobiście nie polecam tego sposobu, chodź jest to dodatkowy sposób na linki...

To tyle, troszkę monotonnie napise, ale mam nadzieję, że się niektórym przyda.


2 komentarze:

  1. Program PSM jest bardzo dobry. Sam na co dzień korzystam (tylko, że z wersji 4.0 .) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda jest dobry, niestety ja już tylko mogę powiedzieć że z niego korzystałem (10 darmowych uruchomień) Licencja niby jest darmowa jednak trzeba mieć minimum trzy serwisy PR0 lub dwa z PR>=2 aby na nich umieścić linki i otrzymać licencję, oczywiście bardzo chętnie i to żaden problem pod warunkiem że się ma tyle, ja mam jeden serwis i lipa.

      Pozdrawiam

      Usuń

Reklama