Reklama

piątek, 30 marca 2012

Zlecenie pozycjonowania własnej strony

Witam,

Wybaczcie, że tak długo nie pisałem ale wiele się działo. Próbuję ogarnąć ten mój wielki chaos na komputerze i moje strony . Staram się to wciąż zmienić, ale jedno "posprzątam" następne wpada i tak w kółko. Chciałbym to poukładać wszystko i działać bardziej profesjonalnie, a nie jak dziecko w piaskownicy.

Dzisiaj zajmiemy się zleceniem pozycjonowania strony. Na forach coraz częściej widzę oferty pozycjonowania. Nie dajcie się oszukać. Większość z tych ofert były zakładane przez osoby nieposiadające własnej firmy. Nie twierdze, że są gorsi, ale wiele to po prostu dzieci.


Po wielu analizach wybrałem jedna z firmy i zleciłem pozycjonowanie jednej z moich stron. Póki co skromnie wybrałem, jeden z najmniejszych pakietów mianowicie katalogowanie do 100 katalogów, w cenie był zawarty opis.  Czas realizacji 10 dni, Ciekaw jestem czy po otrzymaniu raportu, pingowaniu go przez kolejny tydzień będą widoczne zmiany. Mam nadzieję, że wszelkie dodania będą pozytywnie wpływać na program seopilot.pl , gdyż dzisiaj spadła mi stawka o 50 % ...  Nie wiedziałem, że może być taki spadek, ciekawe czy inni też taki mieli, mam nadzieję, że w kolejnym będzie lepiej. O wszystkim będę Wasz informował.

Cena za taką usługę wyniosła mnie niecałe 30 zł. Zastanawiam się nad opcją katalogowania do płatnych katalogów, cena jest około 180 zł ale może warto ?

Co sądzicie o wszelkim zlecaniu pozycjonowania ? 

7 komentarzy:

  1. W sumie najlepiej to jednak samemu robić większość rzeczy. Człowiek jest pewniejszy, ale przy coraz większej ilości stron czasu coraz mniej na cokolwiek.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, dlatego muszę sprawdzić czy to będzie opłacalne i skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może mógł byś podać nazwę firmy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Firm takich jest wiele, nie chcę robić reklamy, bo właśnie dostałem raport i nie jestem aż tak zadowolony...

    OdpowiedzUsuń
  5. Też zleciłem katalogowanie za zlecenia przez net. Wybrałem firmę linkersi, która wystawiła faktury, co się liczy dla niektórych. Wybrałem pakiet 500 płatnych katalogów. Ciezko mi jednak określić efekty, bo przy majowej aktualizacji PR nic nie drgnęło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz PR nie jest aż tak ważny, nieraz możesz zarobić dużo więcej na serwisie PR 1 niż na serwisie PR 4. No i jak wiemy nie jest to wskaźnik w pozycjonowaniu. Powinieneś sprawdzić ile linków Ci przybyło na stronę, oraz czy w katalogach ( z raportu) opisy twojej strony są różne. Jeżeli nie to tak jak w przypadku u mnie nic nie da...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zlecenie pozycjonowanie własnej strony warto powierzyć ekspertom.:D

    OdpowiedzUsuń

Reklama