Reklama

piątek, 4 maja 2012

Raport - zlecenie pozycjonowania ...

Witam,

Pomału kończy się wolne, już niedługo znowu czas do ciężkiej pracy. Zarówno na uczelni jak i do tworzenia stron www i realizowania wszelkich swoich pomysłów. Dlatego od poniedziałku moim celem jest pisanie przynajmniej jednego wpisu na tydzień, mam nadzieję, że jest to odpowiednia ilość i każdy będzie zadowolony.
Choć wiadomo, jeżeli będę miał czas, postaram się go odpowiednio wykorzystać.

Klika wpisów wcześniej pisałem o tym, że zlecałem pozycjonowanie pewnej firmie. No co tutaj dużo pisać, nie jestem z niej zadowolony. Chodź kontakt był bardzo dobry, cena także kilkadziesiąt złoty jedynie to nie jestem zadowolony z rezultatów końcowych całego zlecenia. Raport przyszedł po kilku dniach, ponad tydzień, dzięki temu zleceniu powinienem posiadać więcej BL, linków przychodzących. O wyniku napiszę już za moment. Najpierw chcę Wam wszystko po kolei napisać.


Przeglądam teraz wyrywkowo katalogi i każdy z nich ma 0 zaindeksowanych, troszkę odechciało Mi się sprawdzać następne. Ostatnio jak patrzyłem kilka miało kilkaset stron zaindeksowanych, teraz pewnie większość posiada bana... Ale tak bywa jak ktoś zarabia, na czyjeś niewiedzy. Dodatkowo opis miał być z synonimami, jak widzę to zmienia się nieraz jedynie jeden wyraz. Więc wiadomo, taki wpis nie zostanie zaindeksowany i będzie uznany za spam :/

Co do końcowego wyniku, przed zleceniem statystyki strony były następujące: Zaindeksowane strony - 8310 |  BL - 873 w tym momencie mam zaindeksowane strony - 202 000 |  BL - 554 Jak widać ilość BL spadła, a miała wzrosnąć, przyrost zaindeksowanych stron wzrosła ponieważ pingowałem wszystkie wpisy oraz stronę główną. Dodatkowo jestem zadowolony, z tego pingowania, gdyż w rankingu Alexa strona podskoczyła o 1 milion :)

No nic, to by było na tyle, zastanawiam się ciągle do zlecenia katalogowania za 180 zł... Troszkę boję się, że po kilku dniach katalogi polecą i będzie tak jak teraz ... Co o tym sądzicie ?

8 komentarzy:

  1. Też właśnie zastanawiam się nad zleceniem pozycjonowania i bardzo podoba mi się Twój wpis - powinienem uniknąć dzięki niemu kosztownego błędu :) Wychodzi jednak stara dobra prawda, że należy stawiać na jakość a nie na ilość...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, sprawdziłem dużą część katalogów i znalazłem naprawdę mocne... nawet po kilkadziesiąt tysięcy zaindeksowanych stron, lecz co z tego jeżeli opisy są takie same ? Takie coś, zostanie uznane za spam i nic mi z tego :/. Więc nie mówię, że zlecanie jest złe, ale trzeba albo samemu dostarczyć opisy, albo zaznaczyć przed rozpoczęciem zlecenia o tym, że chcemy większą ilość opisów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Firmy w których zarabiam, przedstawiałem w poprzednich wpisach, oto one :
      - http://10ojrodziennie.blogspot.com/2012/03/seopilot-nowy-wymiar-zarabiania.html

      - http://10ojrodziennie.blogspot.com/2012/02/ibrokerpl-konkurencja-dla-adsense.html

      - http://10ojrodziennie.blogspot.com/2011/10/zarabiaj-na-sprzedazy-linkow-prolinkpl.html

      - http://10ojrodziennie.blogspot.com/2012/01/kokos-pozyczaj-zarabiaj.html

      W kokosie, wiadomo z procentów z pożyczek...

      Usuń
  4. Jeśli już kupujesz katalogowanie/preclowanie, to tylko do prywatnych list. Jeśli ktoś oferuje dodawanie do stron publicznych, wtedy w 90% przypadków są to pieniądze wyrzucone w błoto. Opłaca się płacić tylko za dodawanie wpisów do zamkniętych list.

    OdpowiedzUsuń
  5. Proponuję zainteresowanie się nową w pełni zautomatyzowaną opcją zarabiania opartą na systemie dobrowolnych darowizn. Na prawdę działa : http://tiny.pl/hnnbt , przy inwestycji 15 zł , po miesiącu dochody sięgają nawet kilku tys zł.
    Mi niestety nie idzie aż tak dobrze , działam już ok miesiąca , pierwsze wpłaty pojawiły się ok 10 dni temu , przez te 10 dni wpłynęło 495 zł. Może nie rewelacja , ale jak na pierwszy miesiąc to jestem zadowolony. Polecam wszystkim.
    Pozdrawiam
    D@niel

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa sprawa, że tak bez wychodzenia z domu można sobie zarobić jakiś pieniądz, szczerze nawet o tym nie wiedziałam i pewnie wiele ludzi nie jest tego świadoma.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna sprawa takie zarabianie przez internet teraz dużo o tym się czyta na internecie i dużo ofert tego typu zarobku przysyłają na maila jako spam ciekawe czy tak można naprawdę

    OdpowiedzUsuń

Reklama