Reklama

sobota, 2 czerwca 2012

Prolink.pl - Sposób na Top 10

Witam,

Na początku proszę mi wybaczyć moją nieobecność, jest ona wywołana sesją, która już można powiedzieć się zaczęła. Chcę mieć wszystko jak najszybciej z głowy i zacząć realizować swoje plany. Domeny mam już kupione, serwer też. Teraz brakuje postawić stronę i pozycjonować co najbardziej mi się podoba. Dlatego też chcę Wam odświeżyć informacje dotyczące Prolink.pl.

Dość dawno pisałem jak przy jego pomocy można zarobić niemałe pieniądze. Teraz wiem, że warto też się zainteresować drugą stroną serwisu, czyli kupowaniem linków. Jest to dość wygodna opcja, dla każdej osoby która chce podnieść swoją stronę w wyszukiwarkach internetowych. Zastanówcie się ile trzeba poświęcić czasu by znaleźć osobę która pozwoli nam na umieszczenie linka na stronie... Tutaj załatwiamy wszystko trzema kliknięciami.


Ale przejdźmy do szczegółów... Prolink.pl umożliwia nam nabywanie linków na wielu stronach, dzięki wyszukiwarce mamy możliwość wyszukania odpowiedniej strony, pod względem tematyki a także według własnych upodobań. Support i pomoc techniczna jest bardzo aktywna, Sam korzystałem z niej i odpowiedzi miałem kilka godzin po zgłoszeniu. Jeżeli ktoś się nie zna za bardzo, które strony wybrać to system sam dobierze najbardziej odpowiednie strony. Co najważniejsze dla wielu to informacja, że za 1 sztukę linka możemy nabyć już za 37 groszy. Strony są sprawdzane przez odpowiednich moderatorów więc trafimy na jakościowe strony, w sumie 2 moje nie przeszły weryfikacji, pewnie z wyniku małej ilości BL.

Co jeszcze mi się spodobało w programie to nowe opcje, takie jak : "Auto-Zakupy" która daje możliwość automatycznego kupowania linków, bez potrzeby linkowania, opcja na pewno przydatna jeżeli mamy kilka stron i chcemy aby cały czas była płynność z powiększaniem się BL. Drugą opcją jest "Monitoring pozycji" myślę, że nie trzeba wyjaśniać, niemniej mam nadzieję, że dobrze to rozwiną.

To byłoby na tyle odnośnie Prolinka, Każdy chętny pozycjonowaniem czy też zarabianiem na giełdzie linków odsyłam na ich stronę : http://www.prolink.pl . Mam nadzieję, że opis jest zrozumiały, dużo potrzebnych informacji znajdziecie na stronie. A tak na prawdę pozytywne słowa myślę, że zostaną potwierdzone po przetestowaniu Prolinka. Dlatego za 2 tygodnie, przeznaczę odpowiednią kwotę na pozycjonowanie stron, raporty będę starał się systematycznie wrzucać. To da najlepszy obraz całego serwisu.

Czy ktoś z Was już korzysta z tego serwisu do potrzeb pozycjonowania?

9 komentarzy:

  1. Nie wiem, czy to taki dobry pomysł - http://blog.shpyo.net/313/zla-wiadomosc-dla-kupujacych-linki.html :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie - z tymi SWL to też proponuję ostrożnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że z SWL trzeba uważać, ale dużo osób korzysta i są bardzo zadowoleni...

      Usuń
  3. Ja kupuję linki na ProLinku od dobrych kilku miesięcy. Bardziej idę na ilość niż na jakość. Do jednego z moich serwisów mam zakupionych ponad 500 najtańszych (po 37), ale tematycznych linków. Wszystko oczywiście rozłożone było w czasie. Obecnie znajduję się w top20. Zatem można uznać, że ProLink to dobra propozycja na pozycjonowanie za niewielkie pieniądze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko fajnie i pięknie z tym Prolinkiem, ale czy można wypłacać z niego zarobione środki mając DG ale nie będąc Vatowcem?
    Mają strasznie porypany sposób wysyłania rachunków i ogólnie rozliczania się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że można, ale faktycznie sposób rozliczania jest lekko utrudniony...

      Usuń
  5. Witaj tu Marcin. Ruszyłem z projektem :)

    Proponuję wymianę linkami. Tylko mi przypomnij na czacie.

    http://zarobekzdomu.blogspot.com/p/czat.html

    OdpowiedzUsuń

Reklama