Reklama

wtorek, 13 września 2011

Połączenie blogów

Witam,

Jako, że prowadziłem jeszcze jeden blog, o podobnej tematyce, postanowiłem przenieść wszystkie wątki z tamtego na ten.
W ten sposób będę mógł przedstawić różne metody zarabiania w internecie, nie ograniczając się jedynie na stronach www.

Zajmiemy się tutaj rzeczami począwszy od GPTR (Różnych firmach oferujące wynagrodzenie za czytanie maili), kończąc na sprzedaży np. Allegro...
 Tutaj mam takie pierwsze pytanie do czytających, mianowicie: Na czym zarabiacie ??

Dodatkowo, jeżeli chodzi o Moje działania, to mogę powiedzieć, że cały czas działam. Już mam wiele tematów, które chciałbym przedstawić na blogu, postaram się to robić systematycznie i coraz częściej.

1 komentarz:

  1. Głównie na AdSense, chociaż także jakieś grosze na ProLink-u oraz na sprzedaży linków :)

    OdpowiedzUsuń

Reklama