Reklama

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Kokos.pl - Pożyczaj / Zarabiaj

Pożyczki społecznościowe, to nowy sposób na uzyskanie pożyczki np. Na samochód, zakupy, spłatę innych zadłużeń. Ale także sposób na zarobek już od 50 zł. Zarobek na wyższym poziomie niż na lokatach, średnio 12 % w sakli roku. Serwis który wybrałem to kokos.pl

Ten drugi sposób mnie najbardziej interesuje, chciałbym oszczędzać, odkładać w miarę możliwości pewne kwoty (myślę na początku o kwocie 50 zł tygodniowo), które będę inwestował w kokos.pl. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Więc, zaczynam - zainwestowałem 50 zł na 15 miesięcy na 20% w skali roku.  Zysk to 12,50 zł.

Dużo osób składa aukcje np. na 12 miesięcy a spłacają w ciągu 3. W takim momencie dostajemy całą kwotę z zarobkiem z 12 miesięcy.

Jeżeli zarobki będę w miarę przyzwoite, a spłaty będą bez opóźnień (bo jest takie ryzyko) to do tej kwoty odkładanej, będę dokładał zarobki co miesięczne ze stron.

Jeszcze chciałbym wspomnieć, że dzięki takiemu serwisowi możemy w krótkim czasie otrzymać pożyczkę, którą możemy wykorzystać na nasze inne inwestycje np. Jak miało to w moim przypadku, kupienie domen, hostingu... Jeżeli ktoś jest zainteresowany zapraszam - www.kokos.pl


Co myślicie o inwestowaniu w pożyczki społecznościowe ?

3 komentarze:

  1. Interesujący serwis. Ciekawe jest to, że nasze pieniążki pomnażają się o tak duży procent. Możliwe, że i ja spróbuje w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dwóch lat inwestuje w pożyczki społecznościowe i myślę ze zaangażowanie jednorazowo 5o zł w jedną jest ryzykowne.
    W razie problemów windykowanie takiej kwoty jest nieopłacalne i trzeba sobie odpuścić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumie, Chciałem co tydzień dokładać te 50 zł co w roku dało by 600 zł, ale przyszły opłaty za doemenę, hosting i jakoś mój plan się nie realizuje....

      Usuń

Reklama