Reklama

niedziela, 11 marca 2012

Seopilot - Nowy wymiar zarabiania

Witam,
Dzisiaj mam przyjemność przedstawienie Wam wspaniałego programu - Seopilot.
Jest to serwis umożliwiający sprzedaż linków a bardziej ogłoszeń na naszej stronie, blogu, etc.

Każda osoba posiadająca stronę internetową, nie łamiąca regulaminu strony może przystąpić do wystawiania reklam. Każda strona na początku jest wyceniana i sprawdzana. Mamy comiesięczną prognozę, dla przykładu jedna z moich stron zarabiała w prolinku kwotę 30 zł, w seopilot zarabiam niecałe 100 zł. Więc widać różnicę. Widziałem, przypadki gdzie z podobnych zarobków w prolinku, wskakiwali w seopilot na dochody rzędu 500 zł ...


A każdy kto jeszcze pomyśli co nieco to połączy seopilot z prolinkiem i mamy z 30 zł zysk 130 jak nie lepiej ... :) Pięknie prawda?

Z tego co wyczytałem prognoza na miesiąc może ulec zmianie, ponieważ nasza strona jest ciągle sprawdzana, czy jej wartość jest ciągle taka sama.

W skrócie co otrzymujemy ?
- Pomoc w zainstalowaniu oprogramowania,
- Stałą kwotę na miesiąc, która jest spłacana ratalne (co 24 godziny jest wpłacana na konto dana kwota, podobnie jak w prolinku).
- Wypłaty w 24 godziny (Otrzymałem w niecałe 12 godzin pierwszą wypłatę :) )

Nie byłem do końca przekonany do tego programu, do momentu aż otrzymałem pierwszą wypłatę.

By się zapisać wystarczy wejść na stronę :

Do tego polecam połączenie z prolinkiem, by się zapisać do tego programu wystarczy kliknąć w poniższy link :

www.seopilot.pl

Tak jak zawsze pytanie do was: Zarabiacie już w tych 2 programach??

17 komentarzy:

  1. prolink wyraźnie powiedział, że nie akceptuje połączenia z seopilot. pozycjonujesz też?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe do kiedy będą wypłacalni:) Mam nadzieję osobiście, że jak najdłużej, ponieważ mam spore plany co do tego systemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odrzucili mi bloga z page rankiem 2 i kilkudziesięcioma porządnymi podstronami również z wysokim PR. Stronka prowadzona starannie, katalogowana ręcznie i preclowana również + dodatkowo udzielanie się na branżowych blogach z linkiem w podpisie. Nie wiem.. zapytałem od razu czy można poznać przyczynę? To powiedzieli że nie spełnia i już. A na drugie pytanie, czy nieprzyjęcie jest permanentne, odpisali żebym dalej prowadził i rozwijał stronkę i za 3 miesiące spróbował ją ponownie zgłosić.

    Na blogu mam z 30 linków z prolinka. Drogi autorze bloga myślisz, że to może przez to moja strona nie przeszła weryfikacji?

    Pozdrawiam i czekam na jakieś podpowiedzi sugestie w tej sprawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe to jest, Chodź Mi nie przyjęli strony też ładnej, napisali to samo co tobie. Czyli zwrócić się za 3 miesiące. Do końca nie wiadomo co biorą pod uwagę, Ja będę rozwijał stronę, postaram się troszkę poprawić i tak za miesiąc znowu zgłoszę. Radzę to też Tobie. Jeżeli chcesz mogę zobaczyć twoją stronę i doradzić coś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja korzystam z SEO Pilota i już 2 wypłaty mi wpadły na konto :) Serwis mam dobry, PR3, stworzony dla ludzi, więc akceptują cały czas.

    Nic dziwnego, że Prolink nie akceptuje SeoPilota - to ich konkurencja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przede wszustkim minimum PR3. Wyraźnie jest to napisane i nich.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chodzi o stronkę develop-blog.com

    OdpowiedzUsuń
  8. PR 3 nie jest wymagany.. kolega ma forum które ma PR0 i mu przyjęli, wycena miesięczna około 800zł. Więc jak widać PR nie jest głównym czynnikiem czy jakimkolwiek wyznacznikiem akceptacji czy stawki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecież REGULAMIN PROLINK zabrania emisji innych programów partnerskich które emituję jednostki linkowe ;). Pewnie niebawem się do Ciebie zgłoszą i będziesz musiał oddać całą zarobioną kaskę!!! :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedługo strony z zerowym PR praktycznie wylecą z SEOPilot. Teraz już niezłe czystki się zaczynają... więc to kwestia czasu

    OdpowiedzUsuń
  11. @Anonimowy, Koli
    Serwis jest odrzucany lub przyjmowany do Systemu na podstawie jakości wskaźników serwisu (na ich podstawie jest także formowana prognozowana Stawka comiesięcznego zysku). Wskaźniki jakości serwisu to szereg określonych statycznych i dynamicznych czynników, wpływających na jakość serwisu. Oddzielne czynniki i ich współzależność posiadają różną wartość. Także brany jest pod uwagę potencjalny popyt na stronę na podstawie opracowanego przez nas algorytmu umieszczania linków. Szczegółowa informacja o wskaźnikach i ich wpływie na Stawkę nie jest dostępna, ponieważ jest wewnętrznym produktem, opracowanym przez naszych specjalistów.
    Tak, rozwijaj swój serwis internetowy, aby był interesującym i cennym źródłem informacji dla Internautów, aby polepszyły się jego wskaźniki jakości i po upływie trzech miesięcy możesz ponownie spróbować dodać go do Systemu SeoPilot.pl.

    @Rafał
    Minimum PR 3 NIE jest warunkiem, który serwis musi spełnić, aby mógł być przyjęty do Systemu SeoPilot.pl.

    @kaspex
    SeoPilot.pl odnosi się do swoich Użytkowników ze zrozumieniem i nie stawia podobnego rodzaju ograniczeń. Ze strony SeoPilot.pl nie ma również żadnych technicznych przeciwwskazań, aby zainstalować kody kilku programów. Jednakże, zalecamy Ci korzystać tylko z jednego Systemu. Prawidłowe wykorzystanie jednego niezawodnego Systemu pozwoli Ci osiagnąć maksymalny zysk.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nie znaleźliśmy w danym blogu zakładki "KONTAKT" przez którą moglibyśmy skontaktowac się z autorem wpisu. Drogi Autorze, prosimy o kontakt na ewelina@seopilot.pl.

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że na blogspotach się nie da ;/ na jakiej stronie zarabiasz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy wpis autora jeszcze jest w SeoPilot? :) Czy już stronkę usunęli.?

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak strona znajduje się jeszcze w systemie, chodź stawka spadła o jakieś 60 %.

    OdpowiedzUsuń
  16. Podpisuję się pod tym co napisał autor bloga. Sam dzięki seopilotowi wypozycjonowałem swój serwis, z nizin do top10. Ponadto mają przystępne ceny, i nie ma, ze płacisz w ciemno.
    Gdy w styczniu zaczynałem swoja przygodę z pozycjonowaniem przy pomocy seopilota to wypłacali bonus w zależności od PR strony, maksymalnie mozna było tysiaka dostać. To jest niezła suma, za PR3 płacili 200 zł. Ja tę sumę zainwestowałem, co z resztą się mi opłaciło.
    Szczerze polecam to narzędzie.

    OdpowiedzUsuń

Reklama