Reklama

czwartek, 14 lipca 2011

Pierwsze słowa wprowadzenia

Witam,

Jestem Koli, Postanowiłem stworzyć tego bloga, na którym będę opisywał wszelkie wzmagania, prace, przemyślenia dotyczące zarabiania w internecie. Cel jest jeden - osiągnąć 10 Euro dziennie przez miesiąc.
Sam blog powstał z inicjatywy bloga : 20ojrodziennie.blogspot.com
Autor bloga:




40.29 zł . Może nie na wszystkich, ale na mnie robi wrażenie.
20ojrodziennie.blogspot.com , ponieważ znaczną część wiedzy pochodzi właśnie stamtąd, ogólnie postaram się pisać posty równie dobrze i równie przydatne.





1 komentarz:

  1. Spoko koli będę opserwował twój blog i pisał komentarze z moim zdaniem co i jak moja przygoda z zarabianiem zaczęła sie z trzy miesiące temu i narazie mam troche uzbierane ale to wszystko za mało żeby tylko z internetu się utrzymywać.
    Zachęcam do odwiedzenia mojego bloga.
    http://porady-kierowcow.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Reklama